Nodus ICT Solutions d.o.o

USLOVI KUPOVINE

Na osnovu odredbe čl.13. i čl.27. Zakona o zaštiti potrošača (Sl.glasnik RS 62/2014) Nodus ICT Solutions d.o.o svoje potrošače koji robu kupuju putem internet sajta www.povoljniracunari.rs
 
O B A V E Š T A V A
 
- da se prodaja robe putem internet sajta www.povoljniracunari.rs obavlja u okviru registrovane delatnosti privrednog društva Nodus ICT Solutions d.o.o. Boljevac ogranak MiningShop, matični broj: 21549053, PIB:111833822, adresa ogranaka je Jurija Gagarina 227 lokal 233, 11070 Novi Beograd
- da roba koja se prodaje putem internet sajta www.povoljniracunari.rs poseduje svojstva potrebna za redovnu upotrebu te vrste robe u skladu sa njenom namenom koja je definisana u Deklaraciji;
- da se saobraznost robe ugovoru ISKLJUČIVO utvrđuje prema svojstvima i nameni robe kako je to definisano pripadajućom Deklaracijom; - da je prodajna cena robe naznačena uz svaki artikal;
- da se mogućnost kupovine robe uz posebne cenovne pogodnosti i∕ili uz posebne prodajne podsticaje (akcijska prodaja), obavlja u skladu sa uslovima koji su objavljeni na internet sajtu www.povoljniracunari.rs 
- da potrošač robu koju kupuje putem internet sajta www.povoljniracunari.rs može platiti pouzećem gotovinski u trenutku isporuke, uplatnicom preko računa banke, kao i istaknutim platnim karticama u trenutku kupovine na sajtu. Takođe robu je moguće platiti gotovniski u maloprodajnom objektu na adresi Jurija Gagarina 227 lokal 233 TC Enjub, 11070 Novi Beograd.
- da potrošač prilikom kreiranja porudžbenice pritiskom na taster POTVRDI preuzima obavezu plaćanja naručene robe;
- da u slučaju prijema robe potrošač ustanovi da veličina nije odgovarajuća, potrošač ima pravo da artikal zameni za drugu veličinu na način koji je definisan za robu kupljenu putem ONLINE prodavnice, koji se može pronaći ovde.
- da u slučaju prijema robe potrošač ustanovi da artikal želi da zameni za drugi artikal, koji može biti veće, manje ili iste cenovne kategorije od predhodno poručenog, potrošač može zameniti artikal na način koji je definisan za robu kupljenu putem ONLINE prodavnice ovde.
- da u slučaju prijema robe potrošač isti ne želi da zadrži, ima pravo na raskid ugovora i povraćaj sredstava u visini plaćene kupoprodajne cene za predmetnu robu, na način koji je definisan za robu kupljenu putem ONLINE prodavnice, koji se može pronaći ovde 
- U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, privredno društvO Nodus ICT Solutions d.o.o. Boljevac ogranak MiningShop,  je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, EC/MC i Maestro metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartici.
- da za robu koja je poručena putem ONLINE prodavnice potrošač ima pravo da uz račun/otpremnicu priloži reklamaciju na već korišćen proizvod, na način koji je definisan za robu kupljenu putem ONLINE prodavnice, koji se može pronaći ovde.
 
Izjava o zaštiti privatnosti
U ime privrednog društva Nodus ICT Solutions d.o.o. Boljevac ogranak MiningShop, matični broj: 21549053, PIB:111833822, adresa ogranaka je Jurija Gagarina 227 lokal 233, 11070 Novi Beograd) obavezujemo se da ćemo čuvati privatnost svih naših kupaca. Prikupljamo samo neophodne, osnovne podatke o kupcima/ korisnicima i podatke neophodne za poslovanje i informisanje korisnika u skladu sa dobrim poslovnim običajima i u cilju pružanja kvalitetne usluge. Dajemo kupcima mogućnost izbora uključujući mogućnost odluke da li žele ili ne da se odjave sa mailing lista koje se koriste za marketinške kampanje. Svi podaci o korisnicima/kupcima se strogo čuvaju i dostupni su samo zaposlenima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi zaposleni u kompaniji Nodus ICT Solutions d.o.o su odgovorni za poštovanje načela zaštite privatnosti.
 
Nodus ICT Solutions d.o.o se zalaže za očuvanje principa privatnosti u prikupljanju, korišćenju i zaštiti korisničkih informacija. U skladu sa ovim načelima Nodus ICT Solutions d.o.o.:
Dostavlja obaveštenja korisnicima po ustaljenoj praksi.
Omogućava izbor na koji način će se podaci koristiti u marketinške svrhe.
Obezbeđuje mogućnost ažuriranja ili promene podataka.
Ograničava dostupnost vaših informacija.
Omogućava kontakt u vezi pitanja koja su vezana za zaštitu privatnosti.
 
Nodus ICT Solutions d.o.o veoma ceni odnos koji ima sa svojim kupcima i odgovorno je posvećen upravljanju informacijama o korisnicima. Velika pažnja je usmerena ka čuvanju ličnih informacija, u skladu sa postojećim zakonima o privatnosti i u skladu sa internim standardima i praksom.
 
Polisa zaštite privatnosti Nodus ICT Solutions d.o.o 
Ova polisa opisuje informacije i praksu u zaštiti privatnosti koja se primenjuje u maloprodajnim objektimaNodus ICT Solutions d.o.o -, Web prodavnici www.povoljniracunari.rs i svim drugim lokacijama, prilikama i dešavanjima na kojima se prikupljaju informacije od strane Nodus ICT Solutions d.o.o . Kada nam prosledite Vaše lične informacije, pristajete na praksu korišćenja informacija na način kako je to opisano u ovoj polisi.
 
Tipovi obaveštenja korisnicima
Oglasi
Lifleti
Newsletteri
Poštanska pisma
Katalozi
Telefonski pozivi
 
Tipovi prikupljanih informacija
 
Informacije koje Nodus ICT Solutions d.o.o  može prikupljati su:
 
Vaše kontakt informacije (ime, prezime, poštanska i e-mail adresa, broj telefona)
Informacije za naplatu i isporuku (broj kreditne kartice, adresa za isporuku)
Informacije ličnog izbora (lista željenih proizvoda, komentari o ponuđenim proizvodima)
 
Prikupljanje informacija
 
U toku kupovine ili tokom korišćenja naših servisa ili usluga, možemo Vam zatražiti Vaše lične informacije. To se može desiti u sledećim slučajevima:
prilikom online registracije korisničkog naloga
pri kupovini proizvoda
korišćenjem nekog servisa ili usluge
pri dostavi ili instalaciji proizvoda ili servisa
učestvovanjem u nagradnim igrama, poklonima, anketama i istraživanjima
uspostavljanjem kontakta preko Web stranica ili direktno u Nodus ICT Solutions d.o.o prodavnicama
učestvovanjem u drugim aktivnostima Nodus ICT Solutions d.o.o 
 
Korišćenje informacija
 
Prikupljene informacije se koriste u sledećim slučajevima:
popunjavanje formi u zahtevima za proizvodima, servisima ili informacijama
obezbeđivanje i pružanje korisničkih servisa
organizacija i administracija nagradnih igara, poklona, anketa i istraživanja
ponuda novih proizvoda i servisa
poboljšanje efektivnosti naše Web stranice, marketinških aktivnosti, servisa i ponude
sprovođenje istraživanja i analiza
slanje informacija u marketinške svrhe
obavljanje drugih poslovnih aktivnosti
 
Prikupljanje informacije o drugim osobama ili od drugih osoba
 
Ukoliko nam dostavite informaciju o drugim osobama ili ako druge osobe dostave informacije o Vama, iste će biti korišćene striktno u svrhe za koje su i dostavljene. Kao primer ovog tipa informacija možemo da navedemo adresu prijatelja na koju će biti dostavljena porudžbina ili preko nekih drugih opcija.
 
Prosleđivanje ličnih informacija
 
Nodus ICT Solutions d.o.o  ne prodaje i ne iznajmljuje Vaše lične podatke trećim licima.
Nodus ICT Solutions d.o.o  može imati potrebu da prosledi informacije određenim trećim licima, kao što su naš call centar, franšizne prodavnice, ovlašćeni servis ili drugi predstavnici koji nastupaju u naše ime. Ova akcija može biti preduzeta u sledećim slučajevima:
ispunjavanje korisničkih porudžbina
slanje marketinških obaveštenja
dostavljanje paketa
servisiranje proizvoda
održavanje članskog kluba
sprovođenje istraživanja, analiza ili drugih upita
slanje regularnih poštanskih ili elektronskih poruka
procesiranje plaćanja putem kreditnih kartica
Treća lica, sa kojima Nodus ICT Solutions d.o.o  ima ugovor su ovlašćena da prosleđene informacije koriste isključivo u svrhe za koje su unajmljena. Kao deo ugovora sa njima, u obavezi su da slede pravila privatnosti koja smo im prosledili i da preduzmu razumne mere predostrožnosti kako bi obezbedili sigurnost Vaših ličnih podataka.
 
Nodus ICT Solutions d.o.o  će eventualno biti prinuđena da prosledi lične podatke validnim sudskim vlastima, po sudskom pozivu, sudskim istražiteljima ili drugačije kako je propisano zakonom. Takođe, zadržavamo pravo da prijavimo istražnim organima aktivnosti za koje smatramo da su nezakonske. Nodus ICT Solutions d.o.o  može proslediti određene lične podatke u slučaju da verujemo da je taj postupak razumno potreban kako bi se zaštitila prava, svojina i sigurnost drugih i nas samih. Isto tako lični podaci se mogu proslediti u slučaju korporacijske prodaje, integrisanja, akvizicije, raspuštanja ili nekog sličnog događaja.
 
Mogućnost neprihvatanja marketinških aktivnosti
 
Jednom kada prikupimo vaše podatke, možemo Vam poslati marketinška obaveštenja koja sadrže povoljne ponude, promocije, prodajne akcije i ostale sadržaje. U svakom trenutku imate opciju neprihvatanja budućih marketinških obaveštenja Nodus ICT Solutions d.o.o 
Obezbeđivanje sigurnosti za lične podatke
 
Bilo da kupujete putem Interneta ili u našim prodavnicama, primenjuju se mere bezbednosti i razumne predostrožnosti kako bi se sprečio gubitak, zloupotreba i neovlašćeni pristup Vašim ličnim podacima koji su pod našom kontrolom.Nodus ICT Solutions d.o.o  ne može da osigura ili garantuje sigurnost bilo kog podatka koji se prosleđuje putem elektronske pošte, tako da to radite na sopstvenu odgovornost.
 
S obzirom da je sigurnost Vaših ličnih podataka visok prioritet, preduzet je određen broj akcija kako bi omogućio pouzdan, tačan i siguran transfer podataka. Web stranice www.povoljniracunari.rs koriste tehnologiju enkripcije, kao što je Secure Sockets Layer (SSL), kako bi se zaštitili Vaši lični podaci tokom transfera podataka. SSL vrši enkripciju podataka iz porudžbine, kao što su Vaše ime, prezime, adresa i broj kreditne kartice.
 
Kako bi podigli nivo sigurnosti, prilikom kreiranja korisničkog naloga na našim Web stranicama, potrebno je da odaberete ličnu šifru koja bi trebalo da sadrži od 6 do 30 slovnih karaktera, uključujući kombinaciju i slova i brojeva. Lično ste odgovorni za očuvanje tajnovitosti vaše šifre ili podataka o korisničkom nalogu.
 
Korišćenje Internet kolačića (Cookies), ostalih tehnologija i trećih lica za prikupljanje podataka
Internet kolačić je mala datoteka koju Web stranica ili e-mail poruka šalje Vašem Internet čitaču, koji ga onda može sačuvati na Vašem hard disku. Naše Web stranice i e-mail poruke koriste Internet kolačiće kako bi maksimalno personalizovali proceduru kupovine na našim Web stranicama. Kolačić simulira neprekidnu konekciju. Oni omogućavaju čuvanje informacija o Vašim podešavanjima i sesijama i dozvoljava pristup Web stranicama bez ponovne personalizacije.
 
Web čitač (browser) se može podesiti da ne prihvata Internet kolačiće. U tom slučaju ćete biti u mogućnosti da gledate naše Web stranice, ali nećete moći da kreirate korisnički nalog ili da napravite porudžbinu.
 
Naš Web server automatski sakuplja informacije kao što su adresa (URL) Web stranice sa koje ste došli, koje stranice ste posetili na našoj Internet prezentaciji, koji Web čitač koristite za pregled naših Web stranica i ostale statističke podatke koji nam pomažu da znamo kako posetioci koriste naše Web stranice.
 
Web stranice www.povoljniracunari.rs koriste servise koje obezbeđuju treća lica i koja u naše ime, putem Interneta, analiziraju saobraćaj i posećenost naših Web stranica. Na taj način mogu biti prikupljane anonimne informacije o Vašim posetama našim Web stranicama i Vašoj interakciji sa našim oglašavanjima. Za te potrebe se mogu koristiti tehnologije slične onima koje smo opisali u prethodnim pasusima, kako bi se izmerila efikasnost oglašavanja i e-mailova.
 
Ažuriranje ličnih podataka
Nodus ICT Solutions d.o.o  želi da Vaši lični podaci budu tačni i kompletni. Obezbedili smo nekoliko različitih metoda za ažuriranje istih.
 
Ako ste kreirali korisnički nalog na www.povoljniracunari.rs web stranici, možete ažurirati Vaše podatke nakon prijave.
 
Sakupljanje informacija o deci
Nodus ICT Solutions d.o.o  neće svesno ili namerno prikupljati lične podatke putem Interneta od dece koja su mlađa od 13 godina. Zalažemo se za zaštitu prava dece! Kontakt Ukoliko imate pitanja ili pritužbe koje se tiču privatnosti i sigurnosti Vaših podataka, ili ukoliko imate saznanja ili sumnju o narušavanju privatnosti ili sigurnosti, molimo Vas da nas kontaktirate.
 

Kontakt podaci


Nodus ICT Solutions d.o.o 
Adresa: bulevar Kralja Aleksandra 20
E-mail: info@nodus.rs
Telefon: +381 63 33 77 60
PIB:111833822
Matični broj: 21549053
Tekući račun:  
265-1650310001643-33 Raiffeisen banka A.D.- Beograd Srbija
 

 

Zaštita poverljivih podataka o transakciji

Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacija se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola i PKI sistema, kao trenutno najsavremenije kriptografske tehnologije. Sigurnost podataka prilikom kupovine, garantuje procesor platnih kartica, Banca Intesa ad Beograd, pa se tako kompletni proces naplate obavlja na stranicama banke. Niti jednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu.

 

SAOBRAZNOST ROBE I OBAVEZA IZDAVANJA GARANCIJE ZA ROBU
Zakon o zaštiti potrošača

čl. 51 i 56

 

Davalac garancije je dužan da na zahtev potrošača izda garantni list

"U vezi sa primenom Zakona o zaštiti potrošača ("Sl. glasnik RS", br. 73/2010 - dalje: Zakon) treba razlikovati dva pojma:

1) saobraznost robe ili usluge (conformity), koja predstavlja zakonsku kategoriju kojom se obavezuju trgovci da isporučuju predmet ugovora u skladu sa uslovima iz člana 51. Zakona. Saobraznost predstavlja odgovornost trgovca za valjanost ugovorne obaveze, i smatraće se da je roba saobrazna ugovoru, ukoliko kumulativno:

- odgovara opisu koji je dao trgovac, i ako ima svojstva robe koju je trgovac pokazao potrošaču kao uzorak ili model;

- ima svojstva potrebna za naročitu upotrebu za koju je potrošač nabavlja, a koja je bila poznata trgovcu ili mu je morala biti poznata u vreme zaključenja ugovora;

- ima svojstva potrebna za redovnu upotrebu robe iste vrste;

- po kvalitetu i funkcionisanju odgovara onome što je uobičajeno kod robe iste vrste i što potrošač može osnovano da očekuje s obzirom na prirodu robe i javna obećanja o posebnim svojstvima robe data od strane trgovca, proizvođača, ili njihovih predstavnika, naročito ako je obećanje učinjeno putem oglasa ili na ambalaži robe;

2) Garancija (guarantiee), predviđena članom 56. Zakona predviđa da trgovac i proizvođač mogu da garantuju za svoju robu ili uslugu posebnom izjavom koja predstavlja dodatni, voljni korak trgovca, kojim se potrošaču mogu obećati posebne pogodnosti, ali isključivo više u odnosu na zakonske odredbe. Posebno je članom 57. Zakona predviđena zabrana zloupotrebe reči garancija i prekršajna sankcija, što znači da se garancijom ne mogu uticati, menjati ili prikazivati kao posebna pogodnost prava koja potrošač ima na osnovu saobraznosti robe.

  • Za saobraznost robe, trgovac odgovara po samom zakonu, u rokovima i na način predviđen čl. 54. i 55. Zakona. To znači da trgovac u roku od dve godine odgovara da roba bude u skladu sa ugovorom, odnosno redovnim funkcionisanjem i očekivanjima - što npr. znači da će baterija funkcionisati u skladu sa redovnom upotrebom i vekom trajanja (o kome je potrošač obavešten, shodno članu 16. Zakona) - ne i da će biti menjana po iscrpljivanju. Zakon predviđa da je na trgovcu u prvih 6 meseci teret dokazivanja da nedostatak nije postojao od trenutka prodaje.
  • Za odgovornost po garanciji, trgovac odgovara u skladu sa datom garancijskom izjavom (to može biti bilo koja izjava trgovca, oglašavanje, proizvođačka specifikacija). Davalac garancije je dužan da na zahtev potrošača izda garantni list. Dakle, garancija nije obavezan element, ali ukoliko je trgovac ili proizvođač iznesu, odgovaraće shodno datoj izjavi."

 

(Mišljenje Ministarstva trgovine i usluga, br. 011-00-00016/2011-04 od 7.2.2011. godine)

 

U slučaju prodaje na daljinu prodavac je dužan da u pisanoj formi, na mail koji je ostavljen prilikom kupovine, kupcu dostavi:

-obrazac za odustanak
-obaveštenje o prodavcu, pravu potrošača na odustanak od ugovora i dužnosti prodavca i kupca u slučaju realizacije prava na odustanak
-primerak ugovora o prodaji potpisanog od strane prodavca.

U slučaju kupovine na daljinu prodavac nije dužan da kupcu izda fiskalni račun, a u skladu sa članom 2. stav 1. tačka 1) Uredbe o određivanju delatnosti kod čijeg obavljanja ne postoji obaveza evidentiranja prometa preko fiskalne kase („Službeni glasnik RS“, br. 61/10, 101/10, 94/11, 83/12, 59/13, 100/14), već sva prava potrošač može ostvariti na osnovu ugovora o prodaji na daljinu.

Zakon za slučaj prodaje na daljinu ustanovljava pravo kupca, koji se smatra potrošačem (fizičko lice koje proizvod kupuje radi namirenja svojih individualnih potreba, a ne radi obavljanja profesionalne delatnosti), da odustane od ugovora u roku od 14 dana od dana kada mu je proizvod predat u državinu, odnosno u državinu lica koga je kupac odredio, a nije prevoznik. Prilikom odustanka kupac može, ali ne mora da navede razloge zbog kojih odustaje. Izjava o odustanku od ugovora proizvodi pravno dejstvo od dana kada je poslata trgovcu. 

Izjava o odustanku mora biti svojeručno potpisana.

Kupac je dužan da proizvod vrati bez odlaganja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je poslao obrazac za odustanak. Po isteku roka od 14 dana od dana kada je poslao odustanak, proizvod se više ne može vratiti. 
Troškove povraćaja robe kao i organizaciju transporta iste u slučaju odustanka snosi kupac.

Moguće je vratiti samo proizvode koji su neoštećeni i, po mogućnosti, u originalnoj ambalaži, sa svim dodacima i propratnom dokumentacijom (garantni list, uputstva, itd.).

Po prijemu proizvoda, utvrdiće se da li je proizvod ispravan i neoštećen. Kupac odgovara za neispravnost ili oštećenje proizvoda koji su rezultat neadekvatnog rukovanja proizvodom, tj. kupac je isključivo odgovoran za umanjenu vrednost proizvoda koja nastane kao posledica rukovanja robom na način koji nije adekvatan, odnosno prevazilazi ono što je neophodno da bi se ustanovili njegova priroda, karakteristike i funkcionalnost. Ukoliko se utvrdi da je nastupila neispravnost ili oštećenje proizvoda krivicom kupca, odbiće se vraćanje cene i proizvod će mu biti vraćen na njegov trošak.

Prodavac je u slučaju zakonitog odustanka od ugovora dužan da kupcu bez odlaganja vrati iznos koji je kupac platio po osnovu ugovora, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je primio obrazac za odustanak. Prodavac može da odloži povraćaj sredstava dok ne dobije robu koja se vraća, ili dok kupac ne dostavi dokaz da je poslao robu Prodavcu u zavisnosti od toga šta nastupa prvo.

Zakon o zaštiti potrošača isključuje pravo kupca da vrati proizvod u određenim situacijama. Imajući u vidu asortiman robe u našoj ponudi, od tih slučajeva tri mogu da budu relevantna:

-isporuka zapečaćenih audio, video zapisa ili računarskog softvera, koji su otpečaćeni nakon isporuke;
-isporuka robe proizvedene prema posebnim zahtevima potrošača ili jasno personalizovane i
-isporuka robe koja je podložna pogoršanju kvaliteta ili ima kratak rok trajanja.

Otklanjanje nesaobraznosti posle isteka zakonskog roka

 

 Posle isteka zakonskog roka saobraznosti robe (2 godine), potrošač je sam odgovoran za slanje robe na servis. U tom slučaju samo on snosi troškove slanja i primanja robe i troškove popravke. Spisak servisa isporučuje se zajedno sa dokumentacijom koja ide uz robu a pojedini proizvođači daju samo podatke o centralnom ovlašćenom servisu koji kupca dalje preusmerava na njemu najbliži ovlašćeni servis. Nodus ICT Solutions d.o.o će rado izaći u susret potrošačima i pomoći im oko informacija o dostupnim servisima posle isteka zakonskog perioda saobraznosti  

 

Vansudsko rešavanje potrošačkih sporova

 

Potrošački spor može se rešiti postupkom vansudskog rešavanja potrošačkih sporova. Kao trgovac smo dužni da vas obavestimo da smo po zakonu obavezni da učestvujemo u ovom postupku. Vansudsko rešavanje potrošačkih sporova obavlja se na transparentan, efikasan, brz i pravičan način pred telom za vansudsko rešavanje potrošačkih sporova. Ministarstvo sačinjava listu tela i javno je objavljuje. Dostupna je na adresi https://mtt.gov.rs/tekst/2306/zastita-potrosaca.php

Postupak pred telom može da pokrene potrošač samo ukoliko je prethodno izjavio reklamaciju ili prigovor trgovcu. Potrošač protekom jedne godine od dana (bezuspešnog) podnošenja reklamacije gubi pravo na podnošenje predloga za vansudsko rešavanje spora.

Vansudsko rešavanje potrošačkog spora može da traje najduže 90 dana od dana podnošenja predloga. Vansudsko rešavanje potrošačkih sporova, ne primenjuje se, pored ostalog:

 

  • u potrošačkim sporovima koji su predmet Zakona o zaštiti potrošača, ako je vansudsko rešavanje sporova uređeno posebnim zakonom, a naročito u oblasti pružanja elektronskih komunikacionih usluga, poštanskih usluga, finansijskih usluga, osim finansijskih pogodbi, usluga putovanja;
  • za rešavanje sporova po procedurama koje je ustanovio sam trgovac;
  • na neposredne pregovore između potrošača i trgovca;
  • na pokušaj mirenja strana povodom spora u parničnom postupku;
  • u postupcima koje je trgovac pokrenuo protiv potrošača.

 

Svaka stranka u postupku vansudskog rešavanja potrošačkog spora plaća svoje troškove (troškovi zastupanja, putni troškovi i sl.). Rad tela za vansudsko rešavanje potrošačkog spora je besplatan za stranke u postupku vansudskog rešavanja potrošačkog spora.

Nodus ICT Solutions d.o.o © 2024. Sva prava zadržana. - Izrada internet prodavnice - Selltico.